2 ЗА ЦЕНАТА НА 1
35% НАМАЛЕНИЕ НА ВСИЧКО ОСТАНАЛО | КОД: MYPBG

Политика и инструкции за връщане

Необходимо е да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти: https://www.myprotein.bg/customerQuery.account

За да можете да изпратите съобщение, е нужно да имате създаден профил на сайта. Ако такъв не съществува, можете да направите това, след което изтриете от панела с настройки след разрешаване на проблема. Уверете се, че към профила е добавена функционална електронна поща(при влизане чрез Facebook, ще бъде използван имейла, с който сте създали вашия Facebook профил).

Не забравяйте да напишете номера на поръчката в съобщението (него можете да намерите в профила си, но ако не го знаете, напишете, че не го намирате и ние ще Ви помолим за алтернативна информация) и продуктите, които искате да върнете. Изрично опоменете ако сте поръчали като нерегистриран потребител.

Стандартно ще получите отговор в рамките на 48 часа. По време на натоварени периоди може да ни бъдат нужни и до 72 часа.

При ясно подадена и пълна информация, ще получите формуляр за връщане, който ще бъде изпратен до подадения от Вас имейл. Уверете се, че е информацията съответства на подадената от Вас, разпечатайте и поставете вътре в пратката с продуктите.

Ще получите обратна връзка към полученото съобщение, с което ще можете да създадете уникален код за връщане. Формулярът може да бъде попълнен само веднъж, затова го попълнете внимателно. Ако затворите страницата, тя няма да е активна повече и ще трябва да поискате нов линк.

След попълване на формуляра, ще получите етикет за връщане, който трябва да бъде прикрепен към кутията на пратката. Можете да изберете най-близкият пункт за събиране на пратки, където можете да предадете пакета.

Не забравяйте да поискате потвърждение за получаване на пакета в пункта за събиране.

След като пакетът бъде доставен до наш склад, парите Ви ще бъдат възстановени по сметката, от която сте платили. Преводът обикновено отнема 3 до 5 работни дни.

Разходи за връщане на продукти

Молим да отбележите, че можем да Ви компенсираме за разходи по връщането на продукти, само в следните случаи:

  • Изпратили сме Ви грешен продукт;
  • Изпратили сме Ви продукт с нарушена цялост;

Ние не можем да Ви компенсираме за продукти, които са в нормално състояние и са грешка при поръчка

Условия за рекламация

Условията за рекламация са в съответствие с нашите Правила и Условия за продажба. Запазваме си правото да променим този протокол по всяко време. Този протокол е актуализиран за последно на 01/11/2021.

Когато получите поръчката си, проверете я възможно най-скоро и винаги преди употреба. При наличие на проблем, докладвайте във възможно най-кратък срок, за да установим на какво се дължи той.

Преди да се опитате да ни върнете артикул или поръчка, молим да се свържете с нашия Клиентски отдел и дапомолете за номер на рекламация. Без номер на рекламация е много трудно да обработите продуктите си за връщане, което може да означава, че целият процес ще отнеме повече време. Имате срок от 14 дни от деня на получаване, в който можете да върнете продукт. Всички продукти трябва да бъдат върнати неизползвании в оригиналната си опаковка, в която са получени. Молим внимателно да пробвате получените продукти, ако те са дрехи или да ги проверите обстойно (например да се уверите, че всички етикети и лепенки са непокътнати).

Свържете се с нас като ни изпратите съобщение чрез своя потребителски профил. В съобщението напишете номера на поръчката си, продукта, който искате да върнете и причината за връщането. Нашия екип за обслужване на клиенти ще ви изпрати уникален номер за позволение/ право на връщане и ще потвърди адреса, до който трябва да върнете пратката. Молим Ви да опаковате пратката по възможно най-добрия и безопасен начин и да добавите в плика/ колета номера на поръчката, Вашите имена и адрес. Молим Ви да изискате бележка или касов бон, който удостоверява, че пратката е изпратена. Без такава бележка няма да можем да възстановим сумата на покупката, в редките случаи на изгубена пратка в транзит. Ако поискате замяна на продукт, който вече не е наличен ние ще Ви върнем парите по картата, с която сте закупили продукта. Всеки продукт, които сте получили и след това върнали е Ваша отговорност докато не достигне до някои от нашите складове. Затова Ви молим да ни връщате пратките със застраховка, която покрива сумата на продукта.

Вашите законни права

Нашият протокол за жалби не засяга Вашите законни права.

За повече информация относно Вашите други законни права, посетете уебсайта на Комисията за защита на потребителя на адрес: https://kzp.bg/

Мога ли да върна продукт?

Имате 14 дни за анулиране на поръчка в рамките на нашия 14-дневен срок за рекламация, от деня в който сте получили пратката. Всички артикули трябва да бъдат върнати неизползвани и в оригиналната им опаковка, както са получени.

Ако вече сте върнали артикул по някаква причина и сумата е възстановена, тогава Вие също имате право да анулирате заместващия продукт в рамките на 7 дни. Това право започва да тече в деня на получаване на стоките. Възстановяването ще бъде обработено, когато получим обратно заместващите стоки.

Какво трябва да направя, ако съм получил/ а грешен артикул?

Съжаляваме, ако сте получили грешен артикул! Това не е обичайно и ще направим всичко възможно да вземем мерки възможно най-скоро.

Молим, имайте предвид, че проверяваме всеки случай поотделно, когато обмисляме връщането на продукт. В някои случаи се изисква допълнителна информация като снимки, за да можем да изберем най-добрия начин, по който да Ви помогнем в конкретната ситуация. Нашата цел е да разрешим всеки случай възможно най-качествено и възможно най-бързо.

Какво да направя, ако продукта ми е повреден?

Искрено се извиняваме, ако сте получили повредени стоки. Разбираме колко разочароващо може да бъде това и бихме искали да разрешим проблема възможно най-бързо.

Ако смятате, че артикулът е повреден, молим да се свържете с нас. Ще трябва да ни кажете къде точно е дефекта/ повредата, а ние ще Ви посъветваме какво да направите по-нататък, след изясняването на проблема.

Можете да се свържете с нас посредством Вашия акаунт. Молим Ви да добавите в съобщението си снимки показващи ясно повредата на продукта. Служител на нашия екип ще прегледа предоставената от Вас информация и ще Ви предложи най-доброто решение. Нашата политика за връщане на дефектни артикули е съобразена с Вашите законови права.

Когато става въпрос за хранителен продукт Ви молим да включите в съобщението си информацията на гърба на пратката - сериен номер на продукта и срок на годност.

Адрес на връщане

Адреса на връщане може да бъде намерен в долния десен ъгъл на формуляра за връщане или можете да видите тук:

RETURNS DEPARTMENT
THG
Magazynowa 1
Magnice
Wroclaw
55-040
OFFICIAL USE:Returned UKGoods
Pleaseuse CPC61 23F01 – evidenceencoled

Допълнителна информация за връщания:

При заявка от куриер, използвайте следните данни:

Телефонен номер: +44 (0) 161 8131487

Имейл адрес: customer.experience@thehutgroup.com

Как мога да съобщя за проблем с моя продукт?

Нашата цел е да осигурим висок производствен стандарт, който да се прилага за всяка поръчка на Myprotein, но понякога се случва да възникнат проблеми.

Приемете нашите извинения, ако смятате, че е имало грешка или проблем с артикула. Приемаме сериозно всички оплаквания относно качеството на нашите продукти и ще трябва да проучим допълнително проблема Ви.

За да разрешим този проблем, Ви молим да се свържете с нас чрез Вашия онлайн акаунт. Молим да предоставите подробности за неизправността и прикачете снимки към съобщението си, ако е възможно.

Нашите служители отговарящи за контрола на качеството ще прегледат информацията предоставена от Вас и щес е погрижат проблема да бъде разрешен в рамките на 48 до 72 часа. Молим да вземете предвид, че някои случаи могат да отнемат повече време.

Как мога да върна продукти?

Молим Ви, да се свържете с нас, като натиснете на бутон "Съобщение" тук!