Рекламации

Нашата политика за връщания е последно променена на 18/08/2014.

Тя е изключителна лесна за разбиране.

Когато получите продуктите си, трябва да ги проверите дали са в нормално състояние преди да ги отворите.

Моля уверете се, че номерът сте получили номера си за ауторизация преди да ни върнете продуктите си.

Имате правото да промените мнението си

Всички ние сме го правили, поръчваме нещо и разбираме, че не ни трябва.

Вие имате 14 дни, за да върнете поръчката си, те започват от деня, в който получите продукта си.

Много е лесно, просто следвайте стъпките

Всички продукти трябва да бъдат върнати в оригиналните им опаковки.

Моля запазете цялостта на продуктите.

Получих грешен продукт

Съжаляваме, че сте получили грешен продукт.

За да получите компенсация, моля върнете продукта в 14-дневен срок.

Дефектни продукти

Моля приемете нашите извинения за това, че може да сте получили дефектни или продукти с нарушена цялост. Разбираме раздразнението ви и за това искаме да разрешим проблема по най-бързия начин.

Ако мислите, че продуктът е дефектен, моля свържете се с нас. Трябва да ни кажете какво точно не е наред с продукта ви и проблемът ще бъде разрешен.

Ние ще се погрижим за това.

Не съм получил продуктите си

Съжаляваме, че не сте получили продуктите си.

За да получите компенсанция, трябва да ни уведомите в рамките на 21 дни, от както сте получили имейла, че продуктът ви е изпратен.

Вашите права

Нашата политика за рекламации не нарушава вашите граждански права.

За повече информация за вашите граждански права, моля посетете сайта на министерството: www.direct.gov.uk

Как да върна продукт?

  • Свържете се с нас през акаунта си или ни се обадете на телефон 00440845 094 9889
  • Трябва да информирате нашия екип за връзка с клиенти за номера на вашата поръчка, продуктът, който искате да върнете и причината за връщане. Ние след това ще ви изпратим уникален номер за ауторизация и адрес, на който може да изпратите продуктите
  • Моля опаковайте продуктите сигурно и напишете номера на поръчката и номера на ауторизация в пакета, в който ще изпратите продуктите
  • Моля вземете доказателство от вашия пощенски клон за това, че сте изпратили продуктите. То ще ви е нужно в случай, че продуктът се загуби по време на транспорта и вие искате компенсация от нас, без доказателство ние няма как да ви върнем парите
  • Ако поискате заменяне на продуктите, а те вече не са налични, ние просто ще върнем парите в картата ви.

Продуктите са ваша собственост/отговорност до момента, в който те пристигнат в нашия склад. Затова моля изпратете продуктите с надежден куриер.

Какво ще направим след това?

Всички продукти, които се връщат при нас са проверени от .

Ако сте одобрени за връщане на парите, ние ще ви върнем парите за продуктите + разходите ви за транспорт.

Рекламациите се завършват в срок от 7 дни след получаването на касовата бележка за транспорта.

Ние ще върнем парите ви на кредитната/дебитната карта, с която сте платили.

Разходи за връщане на продукти

Моля забележете, че можем да ви компенсираме за разходите по връщане на продуктите, в случаи, в които:

  • сме ви изпратили грешен продукт или
  • продуктът е с нарушена цялост,или
  • когато връщате заместителен продукт, който не ви е нужен.

Ние не можем да ви компенсираме за продукти, които са в нормално състояние. .

Рекламации в коледния период

Оплаквания

Моля свържете се с нашия екип за връзка с клиенти на 0044845 094 9889 или feedback@myprotein.com или изпратете писмо на Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.