Help Centre
Моят акаунт
Регистрацията ни е лесна и бърза! Отнема само две минути.
Кликнете на акаунт, за да се регистрирате в официалния сайт на Myprotein България. Така може да следите актуалните ни промоции, както и полезни съвети относно хранене, тренировки и хранителни добавки.
Може да промените опциите за плащане, парола или актуален имейл адрес.
Влезте във вашият акаунт, за да промените необходимите данни.
Няма никаква нужда от притеснения, ние се грижим за сигурността и опазването на вашите данни.
За повече информация, моля, посетете страницата ни относно декларацията за поверителност.
Не се притеснявайте! Просто отидете до страницата за влизане в профила, кликнете на "забравена парола", за да я промените!
Ако не искате да получавате екзклузивни оферти и промоции, логнете се в своя акаунт и кликнете на "имейл преференции", за да се откажете от известията за актуални промоции.
И не забравяйте - ако размислите, винаги може да се запишете наново.
Поръчки
Когато даден продукт е изчерпан от наличност в склада, ние веднага го отчитаме, за да се избегне ненужно забавяне при изпращане на поръчките. Ние желаем нашите клиенти да получават любимите си продукти бързо, затова ще ви информираме веднага щом даден продукт е наличен на склад.
От време на време може да има краткотрайно забавяне при изпращането, но ние задължително ще ви информираме за това.
При добавяне на продукт в кошницата той ще седи в там продължение на 60 минути, дори да излезнете от нашия сайт.
Намерете желаните продукти, като при необходимост използвайте нашата ефективна търсачка. Добавете желаните продукти в кошницата.
Във вашия акаунт ще намерите необходимата информация относно адрес и начин на плащане.
Уверете се отново дали сте избрали точните продукти и разфасовки, след което сте готови за преминаване към плащане.
Разбира се! Необходимо е само да кликнете върху кошницата с продукти и да премахнете даден продукт.
Използвайте бутона + за да увеличите или съответно бутона – за да намалите бройките на съответния продукт.
Да, трябва само да напишете желания адрес за доставка на касата.
Въведете новия адрес за доставка и след това изберете 'Доставка до избран адрес'.
Ние веднага ще ви изпратим съобщение на имейл адрес. Освен това може да проверите и във вашия акаунт.
При необходимост, изпращаме продуктите по отделно с цел по-бърза доставка.
Във вашия акаунт може да проследите статуса на всички ваши поръчки поръчки.
Щом се логнете имате достъп до всички настоящи и стари поръчки. Изберете съответната поръчка за допълнителни детайли.
Вашият акаунт ще Ви покаже всички направени досега поръчки.
Кликнете върху избраната поръчка, ако тя е с проследяване може да я проследите от вашия акаунт.
В съобщението за изпратена поръчка има допълнителна информация относно за приблизителна дата за доставка.
Не сте намерили информацията, която ви трябва? Пишете съобщение на нашия отдел за обслужване на клиенти, чрез вашия акаунт.
Ако имате нужда от помощ, моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти. Може да се свържете с тях чрез вашият акаунт.
В случай, че искате да се откажете поръчката си, може да я откажете изцяло или избрани продукти.
В рамките на час ще получите съобщение дали поръчката ви е отказана.
Ако поръчката не бъде отказана, това е защото тя вече е опакована и е предадена на куриерите с цел по-бърза доставка.
Моля, разгледайте правилата ни за връщане, за да разберете как да изпратите поръчката обратно при нас.
След като поръчката бъде заявена, не могат да се правят промени по нея.
Ако искате да откажете поръчката си, необходимо е да влезнете във вашия акаунт.
Изберете съответната поръчка, която искате да откажете. Може да откажете даден продукт или цялата поръчка.
Ние ще ви изпратим съобщение на имейл адрес до един час, за да потвърдим отказ. Не заявявайте нови поръчки, докато не ви изпратим съобщение с потвърждение за отказ.
Опитайте се да откажете съответният продукт, чрез вашия акаунт.
Изберете продукта и причина за отказ.
Ако не може да откажете продукта, моля вижте правилата ни за връщане, за да разберете как да го изпратите при нас.
Не сте намерили информацията, която ви трябва? Пишете съобщение на нашия отдел за обслужване на клиенти от вашия акаунт.
Искрено съжаляваме да го чуем.
Моля свържете се с нас, за да ни разкажете повече.
Ако искате да ви помогнем по-бързо, моля изпратете ни съответната информация, преди да се свържете с нас.
1. Номер на поръчка
2. Номер на продукт
3. Информация за проблема
4. При необходимост, моля прикачете снимки
Колегите ни ще се свържат с вас при първа възможност.
Нашият производствен обект е независим и сертифициран спрямо британския Консорциум за глобален стандарт за безопасност на храните и постига отлична оценка по-рано тази година. Ние гарантираме, че работим при отлични производствени практики.
За нас е важно да чуем мнението на нашите клиенти, затова не се колебайте да изкажете своето мнение.
Ако имате оплаквания относно даден продукт, моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти.
С цел по-бързо изясняване на проблема, молим да ни предоставите следната информация, преди да се свържете с нас.
1. Номер на поръчка
2. Име на продукт
3. Партиден номер
4. Дата до изтичане на годността
5. Прикачете снимки при необходимост
6. Детайли относно проблемите
Съжаляваме да го чуем, моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти чрез вашия акаунт.
Моля, предоставете ни следната информация:
1. Номер на поръчка
2. Име на грешния продукт
3. Име на правилния продук
Веднага щом разгледаме вашето запитване ще се свържем с вас.
Искрено съжаляваме да го чуем. Понякога стават и тези неща, но затова сме тук да помогнем.
Моля, свържете се с нас чрез вашия акаунт.
Моля, не изхвърляйте продукта, тъй като може да поискаме да прикачите снимки, за да предприемем мерки да не се случва отново.
Ние изпращаме продуктите си поотделно с цел по-бърза доставка.
В съобщението с потвърждение за изпратена поръчка може да видите детайли относно всички изпратени продукти. Ако продуктът не е наличен на склад и не е изпратен, молим да ни извините, той ще бъде изпратен при вас при първа възможност.
Ако в съобщението пише, че продуктът е изпратен, но той не присъства в кашона, моля изпратете ни съобщение чрез вашия акаунт, за да може отдела за обслужване на клиенти да реагира адекватно и да изпратим продукта незабавно.
Плащане и отстъпки
Предлагаме ви няколко различни опции за плащане за максимално улеснение.
Visa
Visa Debit
MasterCard
Maestro
American Express
PayPal
Моля, изберете желания метод за плащане на касата с продукти.
Не, заплащате само веднъж при заявката за поръчка и всички продукти са с добавено ДДС.
Ако видате статус 'Проблем при плащане', вероятно сте малко объркани. Не се притеснявайте, ние ще решим проблема бързо!
Преди да въведете данните на картата отново, моля уверете се, че няма грешки. Също така препоръчваме да се убедите, че имате достатъчно наличност в картата.
Ако въпреки това има проблем с плащането, не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти.
След като направите поръчка, плащането ще се покаже в профила ви, докато бъде изпратено до вас.
Текущата транзакция показва, че плащането е разрешено да бъде взето.
Ако искате да добавите нова информация относно начин на плащане, трябва да го направите на касата.
Вашата нова карта ще бъде запаметена след като изпратим поръчката ви. Това означава, че другият път може да поръчате, без да добавяте данните наново.
Ние желаем да улесним максимално нещата за нашите клиенти.
След като добавите желаните продукти в кошницата ще видите поле с надпис ,Въведете код за отстъпка'. След като въведете кода за отстъпка, системата автоматично изчислява крайната цена.
Възможно е кодът за отстъпка да не работи, ако се опитвате да използвате повече от един за една поръчка, или ако е изтекъл срокът на неговата валидност. В подобни случаи, моля вижте правилата и условията за ползване на офертите.
Моля, вижте актуалните ни промоции като кликнете на ,Оферти'
Ако кодът за отстъпка е валиден и все още има проблеми, не се колебайте да се свържете с нашият отдел за обслужване на клиенти през своя акаунт.
Получавате 20 лв. кредит за безплатни продукти при успешно препращане на вашите приятели, докато те получават 25% отстъпка на цялата поръчка!
За да научите повече, кликнете върху 'Вашите referrals' в своя личен акаунт.
Доставка
Ние ще изпратим съобщение на имейл адрес с информация за доставка, за да знаете кога да очаквате вашата поръчка.
За всички поръчки с проследяване, тракинг линк ще Ви бъде изпратен по имейл, а също можете и да го намерите в своя акаунт.
Моля, разгледайте страницата с информация относно доставката за повече детайли.
Ако искате да съобщите за изгубена поръчка, моля свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти през своя акаунт.
Може да разгледате условията ни за доставка с детайли в страницата с информация относно доставка.
Обработката на поръчка от наш склад отнема между 1-2 работни дни. Експресна доставка се извършва с DHL express и отнема допълнителни 1-2 работни дни, а стандартна доставка с различни куриери - от 4 до 7 работни дни. Поради голямото количество пратки, които изпращаме по време на кампания, този период може да бъде от 8 до 12 дни. За допълнителна информация, молим да прочетете страницата с информация за доставка.
Не се притеснявайте, куриерите ще се свържат с вас на посочения телефон, за да се уточните за доставка в удобен за вас час. Не се заплаща допълнително такса за доставка.
Ние изпращаме продуктите си поотделно с цел по-бърза доставка.
В съобщението с потвърждение за изпратена поръчка може да видите детайли относно всички изпратени продукти. Ако продуктът не е наличен на склад и не е изпратен, молим да ни извините, той ще бъде изпратен при вас при първа възможност.
Ако в съобщението пише, че продуктът е изпратен, но той не присъства в кашона, моля изпратете ни съобщение чрез вашия акаунт, за да може отдела за обслужване на клиенти да реагира адекватно и да изпратим продукта незабавно.
Връщане на продукти
Да, може да връщате продукти. Моля, направете справка в страницата ни относно правилата за връщане.
Ако това не отговаря на въпроса Ви, тогава екипът ни за обслужване на клиенти ще ви помогне. Можете да се свържете с тях чрез акаунта си.
Ние не обичаме сложните неща – моля, логнете се в своя акаунт и се свържете с отдела за обслужване на клиенти и те ще направят останалото, вместо вас!
Моля, предоставете информация, защо връщате продукта, за да може нашите колеги да помогнат.
За повече информация, направете справка с нашата страница с правила и условия за връщане на продукти.
Да, може да го направите в рамките на 14 дни. Единственото условие е продуктът да не е отварян, преди да бъде изпратен обратно към нас.
За да върнете поръчка при нас, логнете се в своя акаунт и се свържете с отдела за обслужване на клиенти.
Отдела за обслужване на клиенти ще ви изпрати информация относно начин на връщане, но също можете да погледнете и страницата ни с правила и условия по връщането.
След като получим продукта при нас, ние ще разгледаме причината за връщането и ще работим за решението на вашия проблем.
Ще получите съобщение на имейл адреса за всякакви дейности и промени.
Парите трябва да бъдат възстановени в рамките на 5 работни дни, след като получим продукта обратно.
Ако не получите парите си до 10 дни, моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти чрез вашия акаунт.
Уебсайт
Може да ги видите в страницата ни с ,Общи правила и условия'.
Ако имате проблеми с достъп до касата, или какъвто й да е било проблем, моля не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Моля, погледнете страницата с информация относно политика на поверителност.
Помощ относно продукти
Информацията варира при различните продукти.
За аминокиселинни продукти като верижно разклонени аминокиселини (ВСАА) и Л-Глутамин, може да видите детайлите на хранителни стойности. За продукти като Impact Whey Protein, аминокиселинният профил може да бъде видян под снимката на продукта вляво.
Нашето Омега 3 се извлича от мазни риби като сьомга и сардини.
Получен е чрез процеса на филтриране на суроватъчен разтвор.
Myprotein използва суровини, които не съдърват ГМО.
Алкохолът не се добавя директно като суровина в нито един от нашите продукти; но някои аромати и оцветители са базирани на алкохол.
Това ги прави подходящи за употреба от хора, на които не се препоръчва консумация на алкохол. Ако се нуждаете от повече информация, моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти през вашия акаунт.
Към момента, никой от нашите продукти не може да бъде класифициран като Кошер. Нашият асортимент вегетариански продукти са Халал подходящи.
Нашите верижно разклонени аминокиселини са извлечени от различни източници. Веганските ВСАА са извлечени от ферментирали въглехидрати (като царевица), докато класическите BCAA са налични в синтетична и несинтетична форма, като последните произхождат от естествено високи източници на BCAA (животински пера).
Основната разлика е в хранителните стойности. Impact Whey Isolate съдържа повече белтъчини и по-малко мазнини и въглехидрати в една доза.
Нашите продукти съдържат желатин, получен от говежди или свински източници. Когато е възможно, се използват вегетариански алтернативи на желатин. Тази информация е ясно посочена в списъка на съставките на продуктовите страници и на опаковката.
Понастоящем тази информация не се предлага за нашите продукти.