ВЗЕМЕТЕ 37% OТСТЪПКА НА ВИТАМИНИ И АМИНО
-30% ОТСТЪПКА НА ДРУГИ С КОД: 30BG
ОЩЕ -5% ПРИ ПОКУПКА НА 2 ИЛИ ПОВЕЧЕ ОБЛЕКЛА!
+🚚 ДО 20:00 БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА, ПРИ ПОРЪЧКА НАД 40ЛВ./ 20€!

0 0 : 0 0 : 0 0 : 0 0 : 0 0

Условия за рекламация

Инструкции за връщане на стоки

Необходимо е да се свържете снашият център за обслужване на клиенти: https://www.myprotein.bg/customerQuery.account

За да можете да изпратите съобщение,трябвада имате създаден профил.Ако такъв не съществува, можете да го направите и след това изтриете от настройки след разрешаване на проблема. Уверете се, че към профила е присвоена функционална електронна поща (ако влезете чрезFacebook, ще бъде използван имейл, с който сте направили вашиятFacebook акаунт).

Напишете номера на поръчката в съобщението (Можете да го намерите в профила си. Ако не го знаете, напишете, че го нямате и ние ще ви помолим за алтернативни данни), продуктите, които искате да върнете.Aко сте поръчали като нерегистриран потребител, моля изрично споменете и това.

Стандартно ще получите отговор в рамките на 48 часа. По време на натоварени периоди може да отнеме и до 72 часа.

При ясно подадена и пълна информация, ще получите форма за връщане на имейла, прикачен към акаунт Ви. Уверете се, че е нужната информация съвпада, разпечатайте и поставете вътре в пратката с продуктите.

Ще получите обратна връзка към съобщението Ви, със създадете код за връщане. Формуляра на може да бъде попълнен само веднъж, така че попълнете внимателно. Ако затворите страница, тя няма да работи отново и ще трябва да поискате нова линк.

След попълване на формуляра, ще получите етикет за връщане, който трябва да бъде прикрепен към кутията. Можете да изберете най-близкият пункт за събиране на пратки, където можете да предадете пакета. Изчакайте поне 16 часа след създаването на етикета и след това занесете опаковката на мястото.

Не забравяйте да поискате потвърждение за получаване на пакета в пункта за събиране.

След като пакетът бъде доставен до нашия склад, парите Ви ще бъдат възстановени по сметката, от която сте платили. Превод обикновено отнема 3-5 работни дни.

Моля, не изпращайте пакета по пощата, освен ако изрично не Ви помолим да го направите.


Разходи за връщане на продукти

Молим да отбележите, че можем да Ви компенсираме за разходи по връщането на продукти, само в следните случаи:

  • Изпратили сме Ви грешен продукт;
  • Изпратили сме Ви продукт с нарушенца цялост;

Ние не можем да Ви компенсираме за продукти, които са в нормално състояние.


Условия за рекламация

Условията за рекламация са в съответствие с нашите Условия за продажба. Запазваме си правото да променим този протокол по всяко време. Този протокол е актуализиран за последно на 04/05/2021.

Когато получите поръчката си, моля, проверете я възможно най-скоро след получаването и винаги преди употреба. При наличие на проблем, моля докладвайте възможно най-скоро, за да разследваме на какво се дължи.

Преди да се опитате да ни върнете артикул или поръчка, моля, свържете се с нашият Клиентски отдел и ги помолете за номер на рекламация. Без номер на рекламация е много трудно да обработите продуктите си за връщане, което може да означава, че целият процес ще отнеме повече време.


Вашите законни права

Нашият протокол за жалби не засяга Вашите законни права.

За повече информация относно Вашите други законни права, моля, посетете уебсайта на правителството на Обединеното кралство на адрес:www.direct.gov.uk


Мога ли да върна продукт?

Имате 14 дни, за да анулирате поръчката си в рамките на нашия 14-дневен срок за рекламация, от деня в който сте получили пратката си.Всички артикули трябва да бъдат върнати неизползвани и в оригиналната им опаковка, както са получени.

Ако вече сте върнали артикул по някаква причина и сте получили възстановяване на сумата, тогава вие също имате право да анулирате заместващия продукт в рамките на 7 дни. Това право започва в деня след получаване на стоките. Възстановяването ще бъде обработено, когато получим обратно заместващите стоки.


Какво трябва да направя, ако съм получил грешен артикул?

Съжаляваме, ако сте получили грешен артикул! Това не е обичайно ище направим всичко възможнодавземем мерки възможно най-скоро.

Разглеждаме всеки случай поотделно, когато обмисляме връщането на продукт; в някои случаи се изисква допълнителна информация като снимки, за да можем да изберем най-добрияначин по който да асистираме. Нашата цел е да разрешим тази ситуация възможно най-качествено и възможно най-бързо.


Какво да направя, акопродукта ми е повреден?

Изкрено се извиняваме, ако сте получили повредени стоки. Разбираме колко разочароващо може да бъде това,и бихме искали да го разрешим проблемавъзможно най-бързо.

Ако смятате, че артикулът е повреден, моля свържете се с нас. Ще трябва да ни кажете къде точно е грешката и възможно най-скоро след като открием дефекта, ще ви посъветваме какво да правите по-нататък.

Можете да се свържете с нас чрез акаунт Ви. Моля, включете всъобщението си снимкиописващи повредата на продукта. Член на нашия екип ще прегледа подробностите и щеВи предложи най-доброто решение.


Как мога да съобщя за грешка с моя продукт?

Нашата цел е да осигурим висок производствен стандарт, който да се прилага за всяка поръчка на Myprotein, но от време на времесе случва да възникнат проблеми.

Моля, приемете нашите извинения, ако смятате, че е имало грешка с артикула. Приемаме сериозно всички оплаквания относно качеството на нашите продукти и ще трябва да проучим допълнително проблема Ви.

За да разрешим този проблем, Ви молим да се свържете с нас чрез Вашия онлайн акаунт.Моля, предоставете подробности за неизправността и прикачете снимки към съобщението си, ако е възможно.

Нашитеслужители отговарящи за контрол на качеството ще прегледат докладаВи и щесе погрижат да разрешимпроблема в рамките на48 до72 часа. Моля, обърнете внимание, че някои случаи могат да отнемат повече време.

Как мога данаправя връщане?

Молим, дасесвържете с нас, като натиснете на бутон "Съобщение" тук!

Оплаквания

Моля свържете се с нашия екип за връзка с клиенти на +44 (0) 161 8131487, customer.experience@thehutgroup.com или изпратете писмо на Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.